Kreativ og fagligt dygtig naturfags- og engelsklærer søges

15 november 2017
 november 15, 2017

Vi står og mangler dig til at dække en fast stilling ved vores fantastiske skole i Randers midtby. Vi kan tilbyde sprudlende børn, stor frihed og skønne kolleger.

Du må meget gerne have følgende faglige og personlige kvalifikationer:

Gerne linjefag eller stor undervisningserfaring i flere af følgende fag: fysik/kemi, geografi, biologi og engelsk
Et hoved fuld af gode ideer og stor begejstring for at undervise
En ansvarsfuld og sjov kollega med meningers mod og et demokratisk sind
Din læreridentitet består af både hoved, hjerte og hænder, og du har lyst til at arbejde på en skole der emmer af perspektiv og lyst.

Randers Lille Skole er en fri grundskole. Vi tilstræber at sidestille den almene dannelse og den alsidige udvikling i et undervisningsmiljø som er præget af stærke værdier og fokus på vores profilfag billedkunst, musik, drama og arkitektur, design og teknologi.

I skolens hverdag er nærhed, tryghed, overskuelighed, medinddragelse og tillid nøgleord. Vi har en aktiv bestyrelse og forældregruppe, der understøtter skolens overordnede målsætning.

På Randers Lille Skole er der p.t. ca. 220 elever fra 0-9 kl. samt et personale på 28.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest mandag den 20-11-17. kl. 12.00.

Ansøgningen skal sendes på mail: ansoegning@randerslilleskole.dk (som Pdf).

Vi forventer at afholde samtaler den 22.11.17 fra kl. 14.30->

Yderligere oplysninger kan indhentes hos skolens leder Peter Engelbrekt Knøss på mobilnr.: 26162867

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og LC.