Randers Lille Skoles Venskabsforening stiftende generalforsamling

12 marts 2018
 marts 12, 2018

Kære forældre på Randers Lille Skole.

Randers Lille Skoles ledelse og bestyrelse har for et stykke tid siden opfordret os til at arbejde på at
etablere grundlaget for en venneforening på vores skole.

Ønsket til venneforeningen har været at:
Støtte op omkring og udvikle kulturen og de sociale aktiviteter i og omkring Randers Lille Skole.
Støtte aktiviteter der kan hjælpe med til at gøre Randers Lille Skoles mål og værdier til virkelighed.

Vi er nu kommet til et punkt, hvor vi gerne vil præsentere vores foreløbige tanker om venneforeningens
fremtidige aktiviteter og få nedsat en bestyrelse, der kan drive arbejdet fremover.

Der afholdes generalforsamling på Randers Lille Skole onsdag den 21. marts 2018 kl. 19.00.
Vi vil gerne invitere interesserede til at komme en halv time før (kl. 18.30) og høre om Randers Lille
Skolens venner og være med til at afholde stiftende generalforsamling for foreningen.

Vi skal bruge mindst 5 medlemmer til bestyrelsen – så du må meget gerne overveje, om det er noget du
kunne have interesse i at deltage i.

Vi har allerede mange gode ideer – men I har sikkert mange flere.

Til forårskoncerten den 22. marts vil vi samle ideer til fremtidige aktiviter – store som små. Så har du lyst
til nogle aktiviteter, der kan understøtte, venneforeningens formål hører vi meget gerne fra dig.

Arbejdsgruppen for Randers Lille Skoles Venskabsforening

Generaforsamling