SFO pædagog søges

14 september 2020
 september 14, 2020

SFO pædagog

Dygtig og nærværende SFO pædagog søges til Randers Lille Skole – byens grønne og kreative skole

Vi søger en ny SFO-pædagog, da vores pædagog gennem flere år, har fået lyst til at prøve nye udfordringer.

Stillingen er berammet til ca. 34 timer ugentligt og indeholder pædagogarbejde i SFO´en, støttefunktion i en fast klasse samt diverse forskellige pædagogiske opgaver.

SFO´en på Randers Lille Skole har til huse i et smukt gammelt hus fra 1883. Her stortrives ca. 84 børn mellem 0. og 3. klasse. SFO´en er placeret med direkte udgang til vores legeplads som i 2014 blev totalt renoveret. I hverdagen kan børnene frit bevæge sig mellem legeplads, SFO og Fabrikken, som er vores byggelegeplads. Pædagogerne tilbyder her forskellige værksteder og aktiviteter som børnene kan medvirke i. Vi råder også over en stor bæredygtighedshave 2 km uden for byen, hvor børnene, som små ‘gartnere’ kan være med til at få tingene til at gro.

Vi er som fri grundskole optaget af barnets leg, relationerne mellem børnene, men frem for alt: at barnet oplever en tryg hverdag i en rummelig kontekst, hvor dialogen er det bærende pædagogiske redskab for den fælles forståelse. Randers Lille Skole huser samlet set 223 børn så der er stor mulighed for at barnet hurtigt lærer skolen og de andre børn og voksne at kende.

Vi søger en pædagog:

• som besidder ånd, nærvær og menneskelighed
  • er åben og kender sig selv
  • har hjertet med på arbejde
  • er aktiv og kan noget med sin krop eller hænder som kan komme børnene til gavn

På en almindelige skoledag vil det være almindeligt at børnene måske skal tænde et bål, lave en lerskulptur eller snitte en genstand i træ.

Vi tilbyder en fantastisk arbejdsplads med meget stor frihed, hvor vejen fra ide til handling ofte er kort. Dine kolleger er kreative, glade og ansvarlige voksne, som har et fælles mål: at skabe byens bedste skole og SFO for vores glade børn og forældre – hver dag!

Løn og ansættelse efter gældende overenskomst.

Er du interesseret i at blive en del af os?
Kontakt evt. vores skoleleder for en forsamtale på tlf.nr.: 26162867 eller send os en ansøgning inkl. udtalelser og eksamensbeviser på ansoegning@randerslilleskole.dk

Ansøgningsfrist: 20. september kl. 12.00
Samtaler: 23. september fra kl. 14.00