Velkommen til
Randers Lille Skole

Værdier

Randers Lille Skole er en unik uddannelsesinstitution, der ligger i hjertet af Randers, en by kendt for sin rige historie og kulturelle arv. Skolen præsenterer en alternativ tilgang til læring, som vægter elevens personlige udvikling og trivsel lige så højt som akademiske præstationer. Med små klasser og en tæt lærer-elev relation sikres det, at hver enkelt elev får den nødvendige opmærksomhed og støtte til at udfolde sit fulde potentiale.

Æstetik og kreativitet

Udover det traditionelle pensum tilbyder Randers Lille Skole en række kreative og praktiske fag som kunst, musik, og håndværk, der giver eleverne mulighed for at udforske og udtrykke sig på forskellige måder.

Fællesskab, sammenhang og tradition

Skolens beliggenhed i Randers giver også unikke muligheder for at integrere lokale ressourcer og samfundet i undervisningen, hvilket beriger elevernes uddannelsesoplevelse.

Frihed og demokrati

Faglighed, laring og fordybelse