Musikværksted

Priser

Solo undervisning 20 min. – 1.600 kr. for 14 lektioner.
To- og tremandshold 30 min. – 1.200 kr. for 14 lektioner.
Sammenspil 45 min. – 900 kr. for 14 lektioner.
Sammenspil 45 min. + solo 20 min. – 2.400 kr.
Sammenspil 45 min. + 2 * solo 20 min. – 3.100 kr.

Afslutningskoncerter og workshop inkluderet i priserne. Betalingen trækkes sammen med skolepengene.

Undervisning finder sted i musiklokalet.

Onsdagsundervisning ved Maline Josephine Nuka Heiberg

Jeg er uddannet sanger på Det Jyske Musikkonservatorium fra linjen RMB. Så udover at synge, elsker jeg at danse og spille trommer. Jeg brænder for at undervise alle aldre og niveauer, hvilket jeg gør både privat og på ungdomsskoler, når jeg ikke er på Musikværkstedet. Ved siden af undervisningen er jeg med i forskellige bands som korsanger, sanger og sangskriver. Jeg er med i bl.a. AVA, Musikfabrikken og mit soloprojekt Maline. Jeg underviser i sang på alle niveauer, blokfløjte og tværfløjte, begynderguitar og begynderklaver. Jeg udbyder også holdundervisning i form af band, kor og SDS (sang, dans og spil).

Sang (alle niveauer)
Blokfløjte (begynder)
Tværfløjte (begynder og øvet)
Guitar (begynder)
Klaver (begynder)
Band (alle niveauer)
Kor
SDS – sang, dans og spil

Mandagsundervisning ved Martin Simonsen

Jeg er 27 år og uddannet fra Det Jyske Musikkonservatorium i klaver og SDS. Udover at undervise musik, spiller jeg professionelt med forskellige bands, bl.a. PRISMA og EVIGBY og har et band med Maline, der hedder Musikfabrikken, hvor vi spiller på folkeskoler rundt omkring i landet. Jeg har undervist på RLS i 7 år og elsker at følge udviklingen fra lidt kunnen til man kan bevæge sig frit på sit instrument. Jeg underviser i klaver, synthesizer, bas, guitar og sammenspil. Derudover starter jeg et nyt hold i år der hedder “Hørelære og musikteori”, hvor vi lærer om hvordan man bruger sine ører i musikken og hvad musikteori er og hvad det betyder. Jeg sigter efter, at alle skal opnå et højt niveau på deres instrument, men vigtigst af alt, så skal det være underholdende.

Klaver
Synthesizer
Bas
Guitar
Sammenspil (hold af 3-5)
Hørelære og musikteori (hold på max 6)

Tirsdagsundervisning vevd Carl Lindegård

Jeg går i øjeblikket på det jyske musikkonservatorium i Aarhus. Jeg startede som underviser i Musikværkstedet for tre år siden. Jeg har spillet musik så længe jeg kan huske. Jeg er 25 år og kommer fra Århus, hvor jeg spiller i forskellige projekter – Alt lige fra jazz til rock. For mig er det vigtigste ved musikken, at det skal føles godt og være sjovt. Mit hovedinstrument og passion er trommer, men jeg underviser også i bas, guitar,klaver, percussion og sammenspil. Jeg håber på at møde en masse nye elever i det kommende skoleår og jeg glæder mig til at gense så mange som muligt af mine nuværende elever.

Trommer (både enkelt og hold af 2 elever)
Percussion
Sammenspil (3-5 elever)
Klaver begynder-let øvet
Bas begynder
Guitar begynder

Kontakt musik@randerslilleskole.dk for yderligere information om musikværkstedet.